سفرهای علمی

 امروز ژیان ۶۰ ساله می شود، بله دوستان امروز این شیر پیر ۶۰ سالگرد خودش رو برگذار میکنه تا بگوید من همچنان هستم و دود از کنده بلد میشود.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 11:0
فاتح

زیباترین ماشین های روز دنیا + عکس

به اعتقاد بسیاری در صنعت خودروسازی جهان بیان تعریفی از زیبایی و ارزیابی دقیق از این کلمه در نهایت به نظر و دیدگاه مصرف کنندگان باز می گردد. 

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 15 تير 1392برچسب:, :: 10:35
فاتح

 

مي‌توانيد 4 كيلومتر روي هوا رانندگي كنيد؟ قطعه‌اي از پل آكاشي كايكو در ژاپن به طول بيشتر از4كيلومتر ميان 2 پايه روي هوا آويزان است اما اين تنها موضوع عجیب در ميان پل‌هاي مدرن جهان نيست، اين مطلب در مورد عجيب‌ترين پل‌هاي جهان را بخوانيد، قطعا تحت تاثير قرار مي‌گيريد



ادامه مطلب ...


           
سه شنبه 11 تير 1392برچسب:, :: 11:48
فاتح

 گروه اینترنتی پرشین استار | www.Persian-Star.net

چه زیبا و دل‌انگیز است وقتی از درون تونلی عبور می‌‌کنیم که از هر طرف آبی بیکران اقیانوس را با انواع ماهی‌های رنگارنگش مشاهده می‌‌نماییم. آکواریوم جورجیا واقع در آتلانتای امریکا جدیدترین و بزرگ‌ترین آکواریوم دنیاست که ما را وارد جهانی از زیبایی و تنوع می‌‌کند.



ادامه مطلب ...


           
دو شنبه 10 تير 1392برچسب:, :: 20:35
فاتح

اما همانطور که شما دوستان عزیز سفر های علمی اطلاع دارید هم اکنون بلندترین برج دنیا، همان برج خلیفه دبی است که با ۱۶۳ طبقه و بیش از 1000 واحد مسکونی، تجاری، تفریحی و همچنین با ۸۲۸ متر ارتفاع دارد. برج خلیفه یا برج دبی آسمانخراشی است که در شهر دبی و در امارات متحدهٔ عربی قرار دارد.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, :: 20:21
فاتح

 

دوام لپ‌تاپ شما بستگی به شیوه نگهداری از این وسیله الکترونیکی دارد.

اگر بخواهید مدت زمان بیشتری لپ‌تاپ خود را سالم نگه دارید باید به درستی از آن نگهداری و مراقبت کنید؛ برای مراقبت درست از لپ‌تاپ خود، باید نکاتی ساده اما مهم را رعایت کنید.



ادامه مطلب ...


           
یک شنبه 9 تير 1392برچسب:, :: 19:52
فاتح

 مواردی چون جویدن جعفری، استفاده از چاشنی‌های معطر پس از هر وعده غذایی، مسواک کردن با جوش شیرین، مصرف کرفس و ...در رفع بوی بد دهان موثرند.

 



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 21:2
فاتح

 

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز ، نوشیدن حداقل یک لیوان شیر در روز ذهن و عملکرد حافظه را بهبود می بخشد و می تواند از زوال نورولوژیکی پیشگیری کرده یا فرایند آن را آهسته تر کند.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 20:41
فاتح

 چشم ها به استراحت نیاز دارند

 

امروزه بسیاری از ما ساعات کاری خود را مقابل صفحه مانیتور سپری می کنیم و وقتی به خانه می رسیم هم خستگی تن خود را جلوی صفحه تلوزیون (یا مجددا مانیتور کامپیوتر) به در می کنیم، اما با خستگی چشمهایمان چه کنیم؟ ‏



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 20:28
فاتح

 

 پرتاب زباله از راه دور درون سطل زباله یکی از کارهای لذت بخشی است که از پشت میز انجام می دهیم! اگر نشانه گیری خوب باشد، از شر زباله راحت شده ایم. اما اگر خوش شانس نباشیم پس از یک پرتاب و نشانه گیری ناموفق، باید از جای خود بلند شویم و به سمت زباله برویم و آن را برداشته و داخل سطل بیاندازیم.



ادامه مطلب ...


           
شنبه 8 تير 1392برچسب:, :: 20:17
فاتح
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 5
بازدید کل : 19081
تعداد مطالب : 36
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1